Ziua Culturii Naționale, 15.ianuarie 2024
„Natura -Furnizorii ; Noi-Creatorii” ( Adina Costin si Amelia Uifalean)
Micii exploratori ai marelui spațiu cosmic!
Au citit, s-au informat, și-au exersat abilitățile practice și s-au implicat activ în activitățile dedicate SĂPTĂMÂNII MONDIALE A SPAȚIULUI.
Clasa a V-a E, prof. Mihaela Gîrda și Mihaela Rotaru
Din respect pentru natură elevii și profesorii școlii au participat la activități de ecologizare în cadrul proiectului
„LET S DO IT ROMÂNIA!” (septembrie 2023)
PROIECTUL e Twinning CULTURAL ENVOYS
În anul școlar 2022-2023, elevii clasei a V-a A au participat cu activități în cadrul
proiectului etwinning ” Cultural Envoys”, având ca parteneri elevi din 5 orașe din Turcia.
Proiectul s-a desfășurat pe parcursul a 4 luni.
Elevii au prezentat școala, locurile istorice ale orașului Cluj-Napoca,
mâncăruri tradiționale românești și dansuri și cântece populare din Transilvania.
Video Food culture
Romanian music and dance:
De asemenea în încheiere, în colaborare cu elevii din Turcia
s-a realizat un e-book cu titlul „Cultural Envoys”
https://www.storyjumper.com/book/read/159339261/6485c7a4874a1
Proiectul internațional eTwinning
”4 seasons of the year in Art and Science”
Activitățile în cadrul Proiectului eTwinning s-au desfășurat pe două arii curriculare:
ARTĂ și ȘTIINȚĂ
Activitățile în lunile de iarnă :
https://padlet.com/stefaniadonati6/and-so-this-is-christmas-yngiglorh18t
https://www.storyjumper.com/book/read/112053082/63d0ed29d9295
Odată cu venirea primăverii pe partea de artă în luna februarie-martie elevii au
surprins prin desene și fotografii momente din natură și au realizat un mic filmuleț cu munca lor.
Pe partea de ȘTIINTĂ au realizat ECO FASHION SHOW
https://padlet.com/profmarcuhajnal/eco-fashion-jse3txjvedtglzjm
Activitățile din lunile aprilie-mai sunt surprinse mai jos:
In luna iunie am realizat chestionarul de evaluare a proiectului.
Proiectul internațional eTwinning
”4 seasons of the year in Art and Science”
În luna octombrie a anului școlar 2022-2023, elevii claselor a VI-a B și a V-a A ai Școlii Gimnaziale „Gheorghe Șincai” Florești, coordonați de d-na prof. Hajnal Marcu, au inițiat și au derulat un proiect de colaborare eTwinning împreună cu alți 6 profesori și 72 de elevi din Polonia, Italia și Grecia.
Elevii celor două clase au realizat, în limba engleză, logoul proiectului, o prezentare a școlii, o scută descriere a lor, prin intermediul mai multor teme: siguranța pe internet, un jurnal de vreme, bogățiile toamnei, obiceiuri și tradiții românești de Crăciun. Harnicii participanți nu se vor opri aici, proiectul continuă și cu alte activități interesante până în luna iunie.
Editing ”Weather diary-4 Seasons of the year in Art and Science” – Book Creator
https://view.genial.ly/639302641803040018b2…/video-slideshow
Proiectul ,,Treptele Drepturilor Copiilor” a ajuns și în Școala Gimnazială ,,Gheorghe Șincai” Florești, județul Cluj!
Elevii școlii noastre au primit cu mare drag acest proiect și sunt dornici să-și cunoască drepturile!
Multumim Amprenta de bine!
SAPTAMANA EDUCATIEI GLOBALE( noiembrie 2022)
Matematica este interesantă și frumoasă! Azi, de exemplu, elevii clasei a VI-a A, la ora de geometrie
au înțeles de ce mediatoarea unui segment este importantă , cum o identificăm în natură, arhitectură
și …sport!
„ADN -Magic” Spațiul de Cercetare și Inovare , o clasă de elevi curioși.
Interdisciplinaritate la Școala „Gheorghe Șincai” Florești
Carnavalul Culturii ( octombrie 2022)
Vizita la expoziția „VOICES OF YOUTH” organizată de Muzeul de Artă Cluj-Napoca. Printr-un traseu ghidat, care a inclus discuții și exerciții creative elevii și-au creat propriul spațiu virtual.
Grupul „Raza de Soare” al Școlii Gimnaziale „Gheorghe Șincai” Florești vă aduce mesajul Nașterii Domnului prin versurile câtorva colinde și secvențe din teatrul popular „Steaua”.
Proiect 1 Decembrie – Ziua Națională a României. link
Proiect International Porți Verzi. link
Proiect Tradiție Creștină oglinită prin datini și obiceiuri. link
Proiect transnațional România-Republica Moldova „Utilizarea TIC în predarea chimiei”
„Proiectul Transnational “Ursuletii de plus” Romania-Republica Moldova
Proiectul Transnational “Ursuletii de plus” Romania-Republica Moldova, s-a derulat in perioada octombrie-decembrie 2020 si a avut ca scop implementarea de practici inovatoare in educatie. Coordonatori proiect : director prof. Violeta-Ortensia Ilea-Bonda, dir adj. prof Ella Fertea, prof.inv primar Amelia Cosmina Uifalean, prof inv primar-Ana-Maria Barbos
Activități
,Ora de Stiinte”
,,Ziua Francofoniei„-Muzica si culoare, Bucurie si desen!
Franceza, limba științei și a inovației …limbă de cultură și de genii, o adevărată provocare într-un secol dornic de senzațional și de tehnologie. În fiecare an la data de 20 Martie sărbătorim Ziua Internațională a Francofoniei. Și elevii sărbătoresc Francofonia! În această tonalitate, am sărbătorit ZIUA INTERNAȚIONALĂ A FRANCOFONIEI la Școala Gimnazială ,,Gheorghe Șincai”, din Florești, săptămâna trecută. Activitățile desfășurate la clasa a VI-a D, a VII-a A, a VII-a C, a VIII-a A și a VIII-a B, au avut ca scop promovarea LIMBII FRANCEZE, sensibilizarea elevilor pentru literatura și cultura francofonă, creșterea interesului pentru învățarea limbii și civilizației franceze cu ajutorul cântecului, a desenului, dezvoltarea spiritului și a observației.
Vive la FRANCOPHONIE!
Le français est une chance!
Voyage en Francophonie!
Un grand merci à tous mes élèves qui ont participé avec des materiels.
Prof. ARDELEAN GABRIELA-MĂLINA
,,Arta si creativitate”
Elevii clasei a IV-a, inv Iuliana Persa, ne-au demonstrat tehnica origami confectionand carticele pe care au scris ganduri pentru mama, au confectionat bijuterii din margele si sarmulite, apoi au realizat o inedita expozitie cu picturi pe lemn.
,,Ziua Internațională a Cititului Impreuna”
Cititul este lumină vărsată pe gândul înlănțuit în tunel, e raza de soare care dezgheață neputințe adânc înrădăcinate!!!
Astăzi, de Ziua Internațională a Cititului Împreună, lăsați această lumină să vă inunde sufletul!!!
Scoala Gimnazială ,,Gh. Sincai” Floresti, jud. Cluj, se alatura campaniei ,,Citim impreuna Romania” si participa, cu drag de carte și copii la: ,,Ziua Internațională a Cititului Impreuna”.
Concursul Județean “Salvează o carte de Crăciun”
Elevii școlii coordonați de d-nele prof. Elena Boștenaru și Valeria Marcu au participat la Concursul Județean “Salvează o carte de Crăciun”. După ce au lecturat “Și v-am spus povestea așa” de Florin Bican, elevii au realizat afișe pe tema cărții, afișul câștigător fiind al elevei Natalia Pal-Serban din clasa a VI-a.
24 Ianuarie 1859 –Unirea Principatelor Moldova și Țara Românească
Pe 24 Ianuarie 1859, istoricii consemnează un punct de cotitură pentru ce avea să devină România modernă : unificarea vechilor principate, sub cârmuirea lui Alexandru Ioan Cuza, domn al Moldovei și Țării Românești.
Doamna profesoară Manuela Pitic și elevii clasei a VIII-a C vă invită la o incursiune în istorie în secolul a XIX-lea.
Ziua Culturii Naționale
Micii sanitari
,,Micii sanitari “ este un proiect care oferă copiilor din clasele II-IV șansa de a se familiariza cu noțiuni ce țin de anatomia și fiziologia organismului, unele patologii, prim-ajutor, alimentație sănătoasă sau igienă, astfel participând la educația lor medicală.
Având ca și motto „Investim în oameni” proiectul își propune să contribuie atât la dezvoltarea copiilor, cât și a tuturor persoanelor implicate în mod direct sau indirect în acest proiect (voluntari, părinți, frați, învățători, etc.) .
În cadrul acestui proiect, elevii clasei a III-a B împreună cu d-na prof. Inv. Primar Amelia Uifălean, participă la atelierele interactive susținute de voluntarii din cadrul proiectului.
Școala de bani
Școala de Bani este programul național de educație financiară al Băncii Comerciale Române care se adresează tuturor categoriilor de vârste (adulți, tineri, adolescenți și copii) .
Atelierele ,, Şcoala de Bani” pentru elevi au avut loc si în şcoala noastra.
Materialul cursului a fost format dintr-un board din care elevii clasei a III a B au învaţat diferenţa dintre nevoi şi dorinţe, importanţa economisirii şi gestionării bugetului.Au învaţat prin joc să-şi gestioneze corect bugetul şi să ia decizii financiare mai bune cu impact pozitiv asupra viitorului lor.
Timp de o oră și jumătate, copiii au avut ocazia să pășească în lumea banilor și să parcurgă cinci etape ale informării și conștientizării, toate aceste etape având aliați de nădejde:Jocurile, Interacțiunea și Voia Bună.
Astfel, copiii auînvațat cum se împarte bugetul în familie şi cum fiecare dintre noi are un impact asupra economiei lumii prin deciziile pe care ia.
INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN CLUJ
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „GHEORGHE ŞINCAI”
FLOREŞTI
407280 Floreşti, Str. Andrei Mureşanu, Nr.1,
Jud. Cluj
Tel. / Fax: 0264-265134
www.scoalasincaifloresti.ro
E-mail: scoala_sincai_floresti@yahoo.com
PARTENERIATE SI
PROIECTE
2019-2020
Nr Crt. |
Denumirea proiectului/parteneriatului |
Parteneri in anul scolar |
Obiective |
Domeniul |
Nr./ elevi/prescolari |
1. |
E_TWINNING Twinfeuill’ton : amours et préjugés de jadis à nos jours |
2018-2019 Parteneri:
-Puente la Reina, Spania
-Le Pirée, Grecia
-Ploiesti, România
-Thessaloniki, Grecia
-Ilioupoli, Grecia
–Vorselaar,Belgia
-Ferrara,
Italia
–Mahdia, Tunisia
–Haffouz, Tunisia
|
–
Sensibilizarea
grupului de elevi cu privire la valorile fraternității, ale
empatiei, toleranței. –
Promovarea unei
societăți solidare
în ciuda diferențelor
de rasă, gen, naționalitate. |
Cultural-artistic |
Clasa a
VII-a B, 21 elevi |
2. |
E TWINNING FOR ART 4art |
2018-2019 Parteneri Croatia Turcia Grecia |
–
Artă, Istoria culturii,
Limbi străine, Limbă şi literatură, Lucru manual,
Muzică, Teatru |
Cultural artistic |
Clasele VIC 20 elevi |
3. |
Proiectul internațional „Porți verzi,, CEECD |
Fundaţia pentru tineret European Szeged,
Ungaria |
Transmiterea elementelor de tradiție
locală intr-o forma cat mai autentică. Responsabilizarea copiilor, dar si a comunitații asupra problemelor de ecologie
existente. |
Ecologie |
20 |
4. |
Proiect
national „Să
păstrăm un mediu
sănătos” CAEN 2019 |
ISJ
Cluj CCD Facultateade Știința si Ingineria Mediului-UBB Cluj Colegiul
Tehnic Anghel Saligny |
Promovarea strategiilor ce asigură stimularea elevilor pentru creearea unui mediu ecologic, sănătos |
Stiințific |
50 |
5. |
Proiect
interregional Cupa Şcolii
„Gheorghe Şincai”
Floreşti CAERI
2018 |
Primaria ș iConsiliul Local Floreşti Asociaţia Sportivă Şcolară Gh. Şincai Floreşti Asociaţia de Majorete din România Cheeleading Szabadidő Sportszövetség Societatea Naţională de Cruce Roşie
din România, Filiala Cluj |
Promovarea, susținerea și dezvoltarea mișcarii sportiv educative majorete în rândul elevilor; Promovarea unui stil de
viaţă sănătos prin mişcare; – Dezvoltarea motivaţiei pentru practicarea sportului; –
Dezvoltarea
la elevi a încrederii în propriile forţe de afirmare şi dezvoltare; –
Promovarea
valorilor toleranţei şi fair-play-ului; –
|
Educație pentru dezvoltare personală |
1084 |
6 |
Proiect
regional „Tradiţie creştină
– oglindită prin datini
şi obiceiuri” Ed. A VI-a CAERI 2018 |
Primăria și Consiliul Local Floresti, Parohia ortodoxă ”Sf. Dumitru” Floreşti Parohia greco-catolică
Floresti |
Concurs Festival de traditii si obiceiuri Descoperirea, încurajarea și dezvoltarea
aptitudinilor artistice ale tuturor elevilor participanți la proiect în
perioada ianuarie 2018 – decembrie 2018; Aprofundarea cunoștințelor despre
tradiţiile şi obiceiurile specifice sărbătorilor de
Crăciun și Paște de către toți participanții în
perioada desfăşurării proiectului; |
Educație pentru dezvoltare personală |
800 |
7. |
Zbor |
Scoala Gimnazială Mircea
Luca Baișoara |
Primul om pe luna (Prezentare
Power point , macheta) |
Tehnic |
2 |
8. |
Porti Dechise |
Societatea Robert
Bosch SRL |
Vizita |
Tehnic |
33 |
9. |
Protocol
de parteneriat privind colaborarea în domeniul educaţiei Abc-UL EMOTIILOR |
Agentia Nationala Antidrog |
Educatie antidrog |
Colaborarea în domeniul educaţiei şi pregătirii antiinfracţionale a elevilor |
Elevii clasei I C 30 |
10. |
Comunicarea interetnică |
Primaria Floresti Gradinita Mera |
Educatie interculturală– Expozitie traditii populare 1 Decembrie 2018 Marea Unire |
Cultura si traditiile naționale |
60 preșcolari |
11. |
Digitaliada |
Școala Gimnazială Luna de Sus, Com.
Florești, Școala Gimnazială Gh. Șincai, Com. Florești, |
Menținerea și creșterea
prestigiului unităților
implicate Dezvoltarea interesului pentru activitate practică, comuniunea dintre teorie și practică Eficientizarea procesului instructiv-educativ |
Științific |
VII A, B, C |
12. |
STOP VIOLENȚEI |
Asociatia Alfa
Grup, Cluj |
–prevenirea abuzului fizic, emotional –combaterea fenomenului de bullyng –reducerea abandonului si absenteismului scolar |
psihologic |
27 |
13. |
Bătălia cărților |
Biblioteca
Județeană ,,Octavian Goga” Cluj Napoca |
–cresterea interesului fata de carti –reactualizarea memoriei privind locurile, evenimentele, personalitățile
cultural românesti |
cultural |
27 |
14. |
Proiectul NECENZURAT |
Asociatia Nationala Antidrog |
–prevenirea consumului de substante psihoactive |
psihologic |
27 |
15. |
Patrula de reciclare |
Program al Asociatiei ROREC in parteneriat
cu Inspectoratul Scolar Judetean Cluj |
-educatie pentru mediu -colectarea de becuri, baterii, electrocasnice mici |
Educatie pentru mediu |
Primar si gimnaziu |
16. |
La Facultate și înapoi la
școală: spre o carieră în învățământ |
2018-2019 Facultatea de Litere, Universitatea Babeș-Bolyai |
– motivarea studenților în direcția unei
pregătiri temeinice în specializarea aleasă; – formarea unei atitudini corecte a studenților
față de cariera de dascăl; – inițierea studenților în folosirea
metodelor concrete de lucru; – cunoașterea specificului activităților
din școala gimnazială, programa școlară, planul de
lecții, manualul și fișele de lucru; – familiarizarea elevilor din
învățământul preuniversitar cu etapele
învățământului până la absolvirea studiilor universitare
și alegerea unei meserii; – asigurarea continuității de cerințe
între Facultate și meseria de cadru didactic; –
eficientizarea și perfecționarea modalităților
de integrare a studenților
în cariera de dascăl; |
Cultural |
Clasele V B, VC, VIB și VI C |
17. |
Parteneriat “Citim ȋmpreună” |
Grupa comb. Crizanteme şi Librăria “TUTIMIşi TITOC” Cluj-Napoca |
Stimularea și dezvoltarea abilităților de lectură ȋn parteneriat cu familia ;
valorificarea conținutului științific propus ȋn cadrul proiectului «Zici Ca
Să S.T.I.M. » |
Literatură, știință |
15 copii |
18. |
Proiect de parteneriat |
Teatrul Spiridus |
– invatarea in contexte variate-spectacole de
teatru ; – observarea alcatuirii unei papusi, dintre cele
folosite la teatru ; |
cultural |
200 |
19. |
Concurs Amintiri
din copilarie |
Editura Copilaria |
–testarea cunostintelor
elevilor intr-un mod educativ
si istet ; |
educational |
100 |
20. |
ComPer-Comunicare ComPer-Mate 2000 |
Fundația pentru Științe și Arte Paralela 45 (FSAP45) |
– evaluarea predictiva si diagnostica a performantelor
invatarii ; – invatarea remediala si non-formala in scopul
prevenirii si corectarii fenomenului de parasire timpurie a scolii ; |
educational |
250 |
21. |
Acord de parteneriat pentru sprijinirea copiilor rromi-
Scoala Familiei |
Fundatia
CHARIS, Centrul de zi
" Casa Speranta" |
Combaterea absenteismului si a abandonului scolar |
Sprijinirea copiilor rromi in activitatile de invatare
si de integrare in societate |
Elevii scolii |
22. |
Parteneriat -,,Sanitarii priceputi” |
Societatea Nationala de Cruce Rosie |
Promovarea starii de sănătate a elevilor |
Educatie pentru sănătate |
Elevii scolii |
23. |
“Azi la gradiniță, mâine
la școală” |
Grădinița cu PP Florești |
Pregătirea psihologică a copilului şi
trezirea interesului de a deveni şcolar; Asigurarea unei continuități între grădiniță
și școală precum ș istabilirea de prietenii; |
Cultural-educativ |
60 |
24. |
Descoperim Universul” |
Biblioteca
Judeteană „Octavian Goga” Cluj-Napoca |
Lecturarea unor povesti – continua povestea – atelier de
creatieli terara si artistica |
Cultural-educativ |
30 |
25. |
“În curând voi fi școlar” |
Gradinita Horea |
Pregătirea psihologică a copilului şi trezirea interesului de a deveni şcolar; Asigurarea unei continuități între grădiniță
și școală precum și stabilirea de prietenii; |
Cultural-educativ |
60 |
26. |
“Trec
la gimnaziu” |
ISJ Cluj si Centrul judetean de resurse si
Asistenta Educationala Cluj |
Reducerea impactului pe care tranzitia de la înv.primar la cel gimnazial îl poate avea asupra
copilului și familiei |
Cultural-educativ |
Elevii claselor a IV-a |
27. |
„Stop bulling” |
ISJ Cluj si Centrul judetean de resurse si
Asistenta Educationala Cluj „ |
–Reducerea fenomenului de bulling în scoli prin constientizarea acestui fenomen de către elevii implicați |
Cultural-educativ |
Elevii scolii |
28. |
„CD idei in cărti” |
CCD
Cluj |
Festivalul-concurs
“CDIdei în cărți
“a preluat idea unei activități de tip cultural, cu caracter nonformal, Muzeului literar șI îșI propune “animarea” centrelor de documentare șI
informare și a bibliotecilor școlare. |
Cultural-educativ |
30 |
29. |
“Sunt elev si sunt fantastic” |
Fundatia
Excelsior |
– sa-si forme deprinderi de comunicare – imbogatireaculturiigenerale a elevilor |
Cultural-educativ |
30 |
30. |
RE-HOME: Reglementarea
volumului temelor de casă în învățământul primar. Cât de
mult este prea mult? |
2019 |
–
urmărirea longitudinală a performanței
școlare a elevilor înscriși în clasa I în anul școlar 2017 – 2018, până la finele clasei a II-a (iunie 2019) |
Psihologie (Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației – UBB) |
18 |
31. |
“Doamne Doamne si ingerasii” |
2019 Clasele IA,IB,IC,IE |
-construirea unui sistem de valori spirituale, etice,
estetice, morale, racordate la personalitatea fiecaruia ; -formarea constiintei si a conduitei morale ; -cunoasterea si respectarea normelor de comportare in
societate. |
Educatie civica |
120 |
32. |
Dinti frumosi si sanatosi |
Medic stomatolog Nechita Bogdan, Prof. inv.primar: Stan
Rodica, Nechita Ana, Georgescu Georgiana, Moldovan Valerica si Bogdan Iulia |
Transmiterea sistematica a unor
notiuni si cunostinte privind problemele de igiena dentara. Dezvoltarea capacitatii de
cunoastere si aplicare a cunostintelor legate de om ca fiinta sociala (functii vitale,
relatii, reguli de igiena si comportament). |
Stiintific |
125 |
33. |
CENTENAR
PRIN OCHI DE COPIL |
Primaria Comunei Floresti-primar ing SULEA HORIA-PETRU Scoala Gimn GH-SiNCAI,Floresti Prof
inv primar-Aschilean Dorina Bibleoteca Comunala Floresti–bibliotecar-Popa Adina |
Dezvoltarea sentimentului patriotic in randul elevilor, Cunoasterea si respectarea valorilor fundamentale ale istoriei tarii, Incurajarea elevilor sa marcheze centenarul pri
activitati originale creative. Implicarea
copiilor in activitati de lucru individuale si in echipa pentru
realizarea unor proiecte dedicate centenarului. |
CULTURALARTISTICE LITERAR |
30 |
34. |
PRIETENI LA DISTANTA |
C.P.D.-SC.GIMNAZIALA
GHEORGHE SINCAI Clasa a III-a C SC.GIMNZIALA NR.2 LUPENI |
Educatia pentru sanatate Educatie ecologica |
Ed.ecologica |
45 |
35. |
Parteneriatul educaţional Discovery-Jurnalul
exploratorului isteţ |
2019 CP F |
Stimularea curiozităţii elevilor
în ceea ce priveşte animalele şi mediul lor de viaţă Stimularea perfomanţelor şcolare
ale elevilor şi |
Ştiinţific |
25 |
36. |
Copilăria |
2019 CP F |
evaluarea cunoştinştinţelor la nivelul culturii generale |
Ştiinţific |
25 |
37 |
Parteneriat educațional,,Pasi in cariera “OSP
pentru cls.VIII” |
ISJ
Cluj CJRAE
CLUJ |
Orientarea
scolara si profesionala la clasa a VIII a |
Orientarea scolara si profesionala |
19 |
38 |
Biserica si școala |
Parohia “Sfantul Dumitru” Florești |
Educarea copiilor in spiritual moralitatii crestine |
crestin |
150 |
39 |
SHOEBOX
|
Fundația Bhlytswood Florești |
Transformarea cutiilor de pantofi in cadouri |
Voluntariat |
30 |
40 |
Să-L
preamărim pe Domnul |
Parohia Ortodoxa Sf. Dumitru “
Floresti. |
Sa ne cunoastem
credinta Sa invatam sa
daruim Sa fim mai buni cu
cei din jurul nostru |
Culturala Artistica Religioasa, Voluntariat |
25 |
41 |
Banii si finantele mele |
JA Romania MEN |
Dezvoltarea
respectului de sine, a increderii
in fortele proprii |
Educatie pentru
dezvoltare personala |
50 |
42 |
“Colaborare si formare între școlile din rural si urban” |
Sc.
Gimnaziala.”Iuliu. Hațieganu”Cluj
Napoca |
Cultivarea sensibilitatii
si adaptabilitatii la
context noi de invatare a
elevilor Valorificarea experientei
positive a cadrelor didactice
in abordarea activitatilor
de predare-invatare-evaluare |
Educatie pentru
dezvoltare personala |
Elevii de gimnaziu |
43 |
Lumea
copiilor |
Teatru de papusi
TUP |
Educatie pentru
societate |
Cultural-artistic |
Prescolarii |
44 |
„ ABSOLUT Afterschool ALTFEL” |
Asociatia
Absolut |
Stimularea copiilor pentru
învăţarea unui
instrument muzical
si program de 4 ore afterschool cu masa |
Educație
muzicală |
Elevii
clasele V-VI |